Klantvriendelijke digitale processen
Als dienstverlener, start-up of overheidsinstelling wilt u dat uw klantprocessen digitaal, efficiënt en servicegericht plaatsvinden. Slim want consumenten en burgers zitten graag zelf aan de knoppen. Zij willen actueel inzicht in het proces en hun gegevens, wijzigingen zelf doorvoeren en snel een reactie. Online of via mobiel.
Klantvriendelijk digitaal proces
Aquila zorgt ervoor dat uw klanten alles digitaal en eenvoudig kunnen regelen, beheren en op tijd ontvangen. Een overzichtelijk aankoop- of aanmeldproces doorlopen? Automatisch de juiste e-mail of tijdig een reminder versturen? Externe klantgegevens ophalen? Facturen online of via app bekijken? U bepaalt wat, hoe en wanneer het gebeurt. Wij zorgen voor een systeem dat uw klant uitstekend bedient.
Klantvragen:
- ‘Een IT-partner die onze gewenste workflow/klantreis realiseert’
- ‘Aanmelding, intake, afspraken en facturatie voor onze cliënten digitaliseren’
- ‘Een kostenbesparende oplossing die al onze klantcommunicatie automatisch afhandelt’
Waarmee kunnen wij u helpen?
Bel 0172-63 68 40 of mail ons op info@aquila.nl
Voordelen
- Effectief, kostenbesparend en klantvriendelijk systeem.
- U bepaalt in de workflow zelf de verschillende acties en de contactmomenten met uw klant. Bij ons geen dure UX-consultants, wel een snelle oplossing.
- Zijn er koppelingen nodig met interne applicaties of systemen? Of met externe databases of systemen? Geen probleem, Mendix is een open platform waar eenvoudig data mee wordt uitgewisseld. Voor de inrichting stemmen wij af met de betrokken leveranciers zodat u ook daar geen omkijken naar heeft.
- Agile-aanpak. Bekijk Aanpak: de 10 van Aquila
Opties
U kunt uw systeem eenvoudig uitbreiden. Bijvoorbeeld met:
- Een digitaal brievenboek, waarmee u automatisch de juiste brieven, e-mails en reminders op het juiste moment verstuurt.
- Een maileditor, waarmee u zelf brieven en e-mails in uw huisstijl aanmaakt en beheert.
Interesse?