Digital-ready business solutions

Voor elke organisatie die efficiency en klanttevredenheid koestert, is het een must: (financieel)administratieve processen die soepel, online, omnichannel en transparant verlopen. Waarbij alles is afgestemd op uw kernprocessen. En waar het gemak voor uw medewerkers en behoeften van klanten altijd voorop staan.

Geïntegreerde oplossing voor uw kernprocessen

Geautomatiseerd offreren, contracten opmaken en facturen versturen? Bestellingen, claims of verbruik automatisch laten verwerken? Klanten online en realtime inzicht geven, bijvoorbeeld in de status van een aankoop, een melding of mutatie? Onze geïntegreerde oplossingen zorgen ervoor dat uw kernprocessen feilloos verlopen. En bieden uw klanten 24/7 een optimale ervaring via al uw online kanalen.

Klantvragen:

  • ‘Facturen opstellen op basis van verbruik en voor klant online inzichtelijk maken’
  • ‘Onze klanten regelen het graag zelf en willen daarbij optimaal worden voorzien’
  • ‘Wij willen onze klanten continu inzicht bieden door middel van een mobile app’
  • ‘Vanuit alle kanalen kunnen beheren met 24/7 realtime informatie’

Waarmee kunnen wij u helpen?

Bel 0172-63 68 40 of mail ons op info@aquila.nl

Voordelen

  • Met een agile-aanpak zorgen wij voor een snelle oplossing.
  • Zijn er koppelingen nodig met interne applicaties of systemen? Of met externe databases of systemen? Geen probleem. Mendix werkt als een softwarelaag over verouderde systemen en kan zo nieuwe functionaliteiten toevoegen.
  • Flexibiliteit: u kunt makkelijk bijsturen of inspelen op snel veranderende marktontwikkelingen met een korte time-to-market.
  • Voor de inrichting stemmen we af met de betrokken leveranciers, zodat u ook daar geen omkijken naar heeft.

Opties

  • Volledige oplossing waarmee u de processen binnen uw organisatie maximaal kunt automatiseren.
  • Makkelijk uit te breiden met nieuwe functionaliteiten. Bijvoorbeeld met digitale offertes, inzicht via mobile voor klanten, STP en workflowmanagement waarmee u uw klanten optimaal bedient en uw organisatie efficiënter maakt.
  • Eenvoudig te koppelen met andere interne of externe applicaties zoals documentmanagementsystemen (DMS) of boekhoudprogramma’s.
  • Eigentijdse gebruikersomgeving en klantbeleving.

Interesse?