Ondersteunend platform Atlas voor alarmcentrale SOS International live
Onlangs heeft CED het Atlas platform live gebracht. Atlas ondersteunt de hulpverlening door de alarmcentrale SOS International op het gebied van mobiliteit. Zowel binnen Nederland als buiten Nederland. Na een deel livegang medio vorig jaar is nu de gehele functionaliteit ter beschikking gesteld.
De eerste oplevering was gericht op het ondersteunen van binnenlandse meldingen. Met de laatste oplevering worden ook buitenlandse meldingen ondersteund en is het project afgerond. Het platform beschikt over diverse interfaces waardoor de hulpverlening nog sneller en foutlozer, in samenwerking met de leveranciers van CED, uitgevoerd kan worden. De waarde wordt verhoogd door het automatisch controleren van de verzekering van de gedupeerde waardoor er hulp verleend kan worden door SOS International op basis van de voorwaarden van de opdrachtgevers. Naast de extra informatie is een automatische koppeling met het financiële systeem gerealiseerd waardoor inkooporders en facturen snel en foutloos afgehandeld worden.
Aquila ontwikkelt sinds 2015 voor CED applicaties met behulp van het Mendix platform. Naast Atlas voor SOS International is Connect ontwikkeld voor het Straight Through afhandelen van schadeclaims voor de verzekeringssector.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op via info@aquila.nl.