Maak iedere klantreis uniek met Ke'nekt

Realiseer een unieke klantreis met Ke’nekt

Kəˈnekt is in de meeste letterlijke zin van het woord een connector. De plek waar de bestaande marketing applicaties worden geïntegreerd en nieuwe tools probleemloos worden aangesloten. Kəˈnekt geeft de marketeer grip op de inrichting van de klantreis, en IT weer grip op het hart van de IT-infrastructuur. Iedereen blijft werken met de vertrouwde bestaande tools. Kəˈnekt voegt daar een flexibele en gebruikersvriendelijke ‘technische’ laag aan toe die het mogelijk maakt om over de diverse kanalen de customer journey in te richten. Ons basisidee is gebaseerd op deze simpele vuistregel: Als onze applicaties beter samenwerken, dan werkt onze organisatie beter samen.

Meer weten?

Bel 0172-63 68 40 of mail ons op info@aquila.nl

Een metafoor om de klantreis en Ke’nekt te verbinden

  • Reiziger 1 wil van A naar B, zo snel en voordelig mogelijk.
  • Reiziger 2 heeft de tijd, maakt liever wat ongeplande omwegen.
  • Reiziger 3 wil misschien ook naar B, maar C kan ook. Of Z, ook goed.

U snapt ons punt: elke klant maakt een unieke reis. Hoe krijgen wij van het reisbureau die klanten binnen? Hoe verleiden we ze, hoe houden we ze allemaal tevreden, zodanig dat ze volgend jaar weer bij ons boeken?

Dat begint met een schitterende website natuurlijk, met plaatjes van bergen of zwembaden, van hotels of tentjes, van natuur of binnensteden. Een website waar we trots op zijn, waarop we al het moois tonen wat we voor onze klanten hebben bedacht, precies zoals zij het willen. Een website die makkelijk te vinden is, bovenaan staat in alle lijstjes, met de hoogste klanttevredenheidsscores. De meest gebruiksvriendelijke, de meest aanlokkelijke, de meest duidelijke “boek hier”-knoppen.

Nee, het begint natuurlijk niet alleen met een schitterende website. Het begint ook met de vraag hoe we waar kunnen maken wat we beloven.

Hoe we al die unieke reizigers met al die unieke wensen veilig en wel, en op het gewenste tijdstip op station B of C of Z krijgen. De complexiteit om dat voor elkaar te krijgen, wordt vaak onderschat. De mensen die dat weten te fiksen, elke dag en elke nacht weer, staan zelden in de schijnwerpers. Nee, vaak is het zelfs nog erger: wanneer er iets mis loopt onderweg, hoe klein ook (als een blaadje op de rails, zo klein), dan zijn het de mensen van ProRail die het op hun bordje krijgen. Wat wij aan de buitenkant beloven, al dat moois, staat of valt bij de oneindige vakkennis en inzet van al die onzichtbare werkers.

Kəˈnekt stelt ons niet alleen in staat het reisbureau met de meest unieke reizen te runnen. Kəˈnekt zorgt ook en vooral voor hen die de complexiteit van al dat moois voor ons verbergen.

Realiseer een unieke klantreis met Ke’nekt

In een kort implementatietraject brengen Aquila en Leads2, de bestaande infrastructuur en ambities in kaart. De techniek wordt gekoppeld. Gelijktijdig leiden we uw marketeers op in het zelfstandig inrichten van de gewenste customer journey. Zoveel klanten zoveel uitgangspunten en ambities. De investering in Kəˈnekt verschilt dan ook, afhankelijk van uw huidige infrastructuur en uw wensen voor de nabije toekomst. Zonder verdere verplichtingen geven wij u uiteraard een kostenindicatie zodra wij uw situatie in kaart hebben. Daarbij hanteren wij naast een basisvergoeding het principe van pay-per-use (per klantreis), en gaan we voor lage initiële implementatiekosten.

Als marketeers iets kunnen dan is het verhalen vertellen, dus zien is geloven

We geven u graag een demonstratie in een live omgeving, waarin we u direct kunnen laten zien wat Kəˈnekt is, kan en doet. Klik hier voor een demonstratie.

Wat Ke’nekt u brengt

Kəˈnekt geeft marketing de regie terug door een intuïtief proces te faciliteren dat marketeers in staat stelt om de klantreis in te richten – zelfstandig, zonder tussenkomst van IT, over de diverse kanalen heen. Het stelt de klantcommunicatie en het marketingproces centraal.

Kəˈnekt rekent eindelijk af met de losse handmatige campagnes via specialistische apps als WordPress, Mailchimp en Messagebird. Proefcampagnes kunnen eenvoudiger, flexibeler en sneller ingericht worden, waardoor de testmogelijkheden en de variatie binnen de customer journey toeneemt, zonder dat er steeds opnieuw een campagne gestart hoeft te worden. De marketeer krijgt de handen vrij om de klantreis te optimaliseren, in plaats van ze telkens opnieuw te moeten aanzwengelen.

Kəˈnekt kantelt single shot campagnes naar lifecycle customer journeys. Het stelt uw organisatie in staat de transitie te maken van push-communicatie (getriggerd door de kalender, zoals bij de wekelijkse nieuwsbrief), naar dialoog-communicatie (getriggerd door klantgedrag, waarbij u geautomatiseerd een relevant inhoudelijk vervolg geeft aan een zoekactie van een klant naar een specifiek product op uw website).

Kəˈnekt zorgt dat sales op het juiste moment in beeld komt, op leads die op basis van de data zijn gekwalificeerd. Het geeft het klantcontactcenter toegang tot de meest recente klantcommunicatie. Het zorgt voor een intensievere kruisbestuiving tussen de product specialisten en de marketeers, nu data beschikbaar komt over actuele klantbehoeften en zoekgedrag.

Kəˈnekt geeft inzicht in de correlatie tussen het marketingbudget en de bottom line. Een datagedreven proces maakt het mogelijk om te herleiden wat de inspanningen en opbrengsten zijn geweest op een bepaalde klant.

Kəˈnekt stelt proces- of kwaliteitsmanagement in staat de rol van de configurator voor zijn rekening te nemen. Hij denkt in logische processen, doorgrondt afhankelijkheden. Door alle sales/marketing processen via eenzelfde manier op te bouwen is ook het kunnen voldoen aan ISO richtlijnen een stuk eenvoudiger geworden.

Kəˈnekt geeft IT de grip op het hart van de infrastructuur terug, als de kern van alle applicaties een constante factor is geworden. Kəˈnekt is proven technology, techniek die door miljoenen mensen wereldwijd wordt gebruikt – hetgeen vertrouwen geeft in continuïteit. Tevens is er desgewenst voldoende support in de markt te vinden.

En last but not least beschermt Kəˈnekt de investeringen die uw organisatie in bestaande infrastructuur heeft gedaan, in geld en in inspanningen. Kəˈnekt respecteert de keuzes die hebben geleid tot de bestaande werkwijze en tools, vanuit de best mogelijke bedoelingen, gebaseerd op de kennis en expertise die uw organisatie onderscheidt. Kəˈnekt haalt al het mogelijke uit de bestaande infrastructuur, en geeft uw organisatie daarenboven blijvende flexibiliteit voor de toekomst.

Interesse?